Saturday, April 25, 2009

To who's make me like this.. THANK YOU

salam..

bump for me..
huhu.. kenapa ek au susahsgt nak dapat awek...
padahal aku dah buat yg terbaik..
ataupun aku yg x pandai nak handle..

the latest news..
aku berkenalan ngan sorang awek ni.. dak satu kelas ngan aku jugak masa kat teknik dulu..
lama lost contact.. aku agak lebih dari 8 taun kot..
dipendekkan crita.. aritu aku terjumpa la ngan dia balik..
tukar2 no hanpon, and last stakat arini dah 2 kali la aku kuar ngan dia
aku pun suka da tahap cipan kat dia ni... dia pun pada awal nya melayan jugak..

sampai la satu ketika (tadi), ttiba msg aku cakap IM NOT SUITABLE WITH U..
berderau darah aku.. tapi mcm biasala, aku cuba untuk bertenang n berfikir..
kenapa? kenapa? dan kenapa??? suma ni harus terjadi pada aku..
padahal aku bersungguh2 tidak akan menduakan sesiapa yg menjadi isteri aku..
aku cuba berikan segala yg di minta, dan memberikan kasih sayangyg sekupnya..
tp apekan daya, aku tetap gagal untuk memiliki sebuah jiwa dan hati yg ikhlas dengan aku..

dengan ex-gf yg pertama,
sebab kena tinggal-baru dia tahu dunia besar dan luas
dengan ex-gf yg kedua
sebab kena tinggal-ada bf lain(curang)
latest gf
sebab kena tinggal-ada bf lain(curang)

ape conclusion yg dapat dari sini?
entah lah, aku anggap baik aje wpun penah dulu aku di kategorikan sebagai pesakit mental sebab x dapat trima kenyataan.. ko trima kasih ex-gf pertama...

skangni aku dah kembali mcm dulu.. kalau korang nak kawan ngan aku baik berhati2 sbb aku mungkin lagi gila dan sasau dari dulu..
trima kasih ex-gf ketiga...

untuk ex-gf kedua,
ko mmg baik, ko keluarkan aku dari dunia khayalan fantasi aku sendiri, ko tunjukkan kepada aku betapa indahnya ciptaan tuhan.. sehingga aku kembali bersujud menunaikan tanggungjawap aku sebagai seorang islam..
tp ko juga lah racun dalan hidup ku.. ko musnahkan kembali kepercayaan aku terhadap makhluk Allah yg bergelar wanita, alangkah berterima kasihnya aku kepada kau.. trima kasih..

Now seek n destroyed.. No more bygones by bygones..
thrully..

No comments: