Sunday, April 26, 2009

hm.. td dia dah reply msg aku..
dia minta maaf atas suma yg berlaku..
dengan alasannya yg tersendiri, tetapi ttp tidak memberitahu aku kenapa harus hubungan ini dihentikan..
bila ditanya tentang jika dia sudah berpunya.. dia menafikan sekeras2nya..
ape lagi yang harus aku lakukan?
adakah harus aku merelakannya sedangkan dia seperti cuma hendak mempermainkan aku..
telah ku jadikan peringatan kepada semua dalam blog aku yg lepas..
ibaratkannya seperti ikan, jgn lepaskannya jika ia telah tersangkut di mata kail..
tp... apekan daya..
ianya terjadi juga kepada diri ku ini..
bukan sekali... ini kali ketiga..
bagaimanakah harus aku percaya kapada kaum mu sedangkan aku telah menyatakannya? wahai wanita??
kau madu kau juga racun..
walaupun telah diberitahu tetntang mengapa.. tp aku masih lagi dalam keadaan terkejut..
tiada apa yg dapat aku lakukan pada hari ini selain dari memikirkan tentangnya..

No comments: